OVER JUDITH

Ik ben Judith en ben 38 jaar. Ik heb twee kinderen van 6 en 10 jaar oud zijn. In 2003 heb ik mijn HBO opleiding Sociaal Pedagogisch Hulpverlener afgerond. Ik ben na deze opleiding gaan werken met kinderen met een beperking. Dit heb ik altijd heel leuk werk gevonden maar helaas kon ik dat werk niet meer combineren met thuis. Omdat ik graag met kinderen wilde blijven werken ben ik aanvullende trainingen gaan volgen om als kindercoach aan de slag te kunnen, wat ik nu nog steeds met groot plezier doe.
Voor het uitwerken van opdrachten heb ik mee kunnen lopen bij een huiswerkbegeleidingsklas voor tieners.

Naast coaching val ik af en toe in als peuterleidster op peuterspeelzalen en doe ik vrijwilligerswerk bij een inloopochtend voor ouders met jonge kinderen. (mamamia)

Onderaan deze pagina kun je een overzicht van mijn behaalde certificaten en diploma’s vinden.

WAAROM COACHING BIJ HET LEREN?

Tijdens mijn specialisatie leer- en gedragsproblemen is mijn interesse ontstaan voor het leren. Bij het uitwerken van mijn opdrachten kwam ik erachter dat elk kind zijn eigen verhaal heeft wanneer ze vastlopen op school en dat er daardoor bij huiswerk meer komt kijken dan alleen een kind helpen met een opdracht. Van hieruit ben ik me steeds meer gaan bezig houden met hoe leren werkt bij kinderen. Mijn streven is om naar voren te kunnen halen wat er meespeelt bij het kind als het leren niet lukt maar ook wat je voor kinderen kunt doen om uit ze te halen wat ze in zich hebben zitten. Naar kinderen kijken en luisteren is in mijn ogen dan belangrijk.

Twijfel je of je kind begeleiding nodig heeft of wat de juiste begeleiding is? Ik sta altijd open voor een gratis en vrijblijvend kennismakingsgesprek om dit te bespreken.

CONTACT

Heb je vragen, wil je contact of een gratis intakegesprek?

DSC_0005

Judith Koers-Tol

Opleidingen & Cursussen

Diploma’s
HBO opleiding sociaal-pedagogische hulpverlening
Kindercoaching HBO niveau

Certificaten
Gespreksvaardigheden
Praktische psychologie
Klinische psychologie
Gedrags- en leerproblemen
Beelddenken
Executieve functies
Voor- en vroegschoolse educatie
Faalangst vanuit het contextuele perspectief.

Aangesloten bij Adiona, beroepsorganisatie voor kindercoaches